Polityka prywatności strony www.kioti.pl
Polityka prywatności
§ 1 Definicje
1.1. Administrator – INTERHANDLER spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Toruniu przy ul. Wapiennej 6, , NIP 879-016-96-99, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy, gdzie przechowywane są akta spółki, pod nr KRS 0000011803, kapitał zakładowy 26.334.000 złotych;
1.2. Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii;
1.3. Polityka – niniejsza Polityka prywatności;
1.4. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
1.5. Portal – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem https://www.interhandler.pl;
1.6. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.
§ 2 Postanowienia ogólne
Administrator danych osobowych dba o bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez osoby odwiedzające Portal.
Administrator przestrzega postanowień rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
§ 3. Pozyskiwanie informacji o odwiedzających
- Administrator realizuje funkcje pozyskiwania informacji o osobach odwiedzających Portal i ich zachowaniu w następujący sposób:
- poprzez informacje dobrowolnie wprowadzone przez Użytkowników w formularzach: „Kontakt”, „Zgłoszenie serwisowe”,
- poprzez informacje dobrowolnie wprowadzone przez Użytkowników podczas rejestracji w sklepie internetowym https://sklep.interhandler.pl/
- poprzez automatyczne zbieranie danych osobowych podczas korzystania przez Użytkownika ze sklepu internetowego,
- poprzez zapisywania w urządzeniach końcowych plików „cookies”
- poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego.
- Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów administrowania serwisem. Administrator nie identyfikuje osób odwiedzających Portal z użyciem logów.
- Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz siecią Administratora. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
- Administrator szanuje prawo do prywatności i dba o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL)
§ 4. Dane osobowe
- Administrator przetwarza dane Użytkowników, które:
- odwiedziły Portal i wypełniły którykolwiek z formularzy kontaktowych: „Kontakt” lub „Zgłoszenie serwisowe” . Administrator w takim wypadku przetwarza dane podane w tym formularzu;
- zapisały się na usługę „Newsletter” świadczoną przez Administratora. Administrator w takim wypadku przetwarza dane podane w zakresie podanym przy zapisie na „Newsletter”.
- Administrator przetwarza także dane osób, które zarejestrowały się jako użytkownicy sklepu internetowego: https://sklep.interhandler.pl/, Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych klientów sklepu internetowego zawiera „Polityka prywatności sklepu internetowego WWW.SKLEP.INTERHANDLER.PL”.
§ 5. Cele i podstawy prawne przetwarzania Danych osobowych na Portalu
- Formularze kontaktowe
Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektronicznych formularzy kontaktowych: „Kontakt” i „Zgłoszenie serwisowe”. Skorzystanie z formularzy wymaga podania Danych osobowych niezbędnych do nawiązania kontaktu z Użytkownikiem i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
Dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Marketing
Dane osobowe Użytkownika mogą być również wykorzystywane przez Administratora, aby kierować do niego treści marketingowe różnymi kanałami, tj. za pośrednictwem poczty e-mail, telefonicznych połączeń przychodzących, drogą MMS/SMS. Takie działania są podejmowane przez Administratora wyłącznie w przypadku, gdy Użytkownik dobrowolnie podał swoje dane w celu prowadzenia przez Administratora działań marketingowych i wyraził zgodę na otrzymywanie od „INTERHANDLER” sp. z o.o. informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub/i na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez „INTERHANDLER” sp. z o.o. dla celów marketingu bezpośredniego.
Takie dane osobowe są przetwarzane:
- w celu przesłania zamówionej informacji handlowej i kontaktu telefonicznego – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności.
- Usługa newslettera
Administrator udostępnia możliwość skorzystania z usługi newsletteru poprzez dobrowolne podanie danych kontaktowych w formularzu znajdującym się na Portalu. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania przez Administratora danych w ramach świadczenia usługi newsletteru zawiera Regulamin Newslettera.
§ 6. Okres przetwarzania Danych osobowych
- Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
- Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
§ 7. Uprawnienia Użytkownika
- Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną Danych osobowych.
- Zgodę na przetwarzanie danych kontaktowych Użytkownik może wycofać w dowolnym momencie kontaktując się z Administratorem. Wycofanie zgody może utrudnić lub uniemożliwić kontakt z danym Użytkownikiem.
- Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, które odbywa się w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora.
- W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można tę zgodę wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z Administratorem drogą e-mailowa, listowną lub telefoniczną.
§ 8. Odbiorcy Danych osobowych
- W związku z realizacją usług Dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom usług IT pozwalającym na prawidłowe korzystanie z Serwisu.
- W przypadku uzyskania zgody Użytkownika jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych.
- Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
§ 9. Pliki „Cookies”
Administrator w ramach Serwisu korzysta z plików cookie. Cele i zasady dotyczące korzystania z plików cookie znajdują się w Polityce cookies.
§ 10. Wtyczki serwisów społecznościowych
Na Portalu znajdują się wtyczki wymienionych poniżej serwisów społecznościowych. Na stronie umieszczony jest kod odwołujący się do poszczególnych serwisów. Są to:
- Facebook– zasady dotyczące przetwarzania danych przez Facebook zawarte są tutaj: https://pl-pl.facebook.com/about/privacy/natomiast z zasadami wykorzystywania plików cookies i podobnych technologii tutaj https://www.facebook.com/policies/cookies/
- Instagram – z zasadami dotyczącymi przetwarzania danych przez Instagram można zapoznać się tutaj: https://help.instagram.com/519522125107875
- YouTube – zasady dotyczące przetwarzania danych przez YouTube zawarte są tutaj: https://policies.google.com/privacy
- LinkedIn– zasady dotyczące przetwarzania danych przez LinkedIn zawarte są tutaj:https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy
- Odwiedzając profil Administratoraw mediach społecznościowych Użytkownik przechodzi do zewnętrznego serwisu, w którym obowiązują zasady dotyczące przetwarzania danych ustalone przez ten serwis. Zewnętrzne serwisy jako osobni administratorzy danych osobowych mogą wykorzystywać zebrane dane w innych celach, zgodnie z własnymi zasadami stosowanymi wobec Użytkowników danego serwisu.
§ 11. Dane kontaktowe
- Z Administratorem można skontaktować się pod podanym w § 1adresem, a także drogą e-mailową na adres: office@interhandler.pl oraz telefonicznie: 56 610 28 20oraz faksem: 56 648 04 00.
- Administrator wyznaczył osobę ds. ochrony danych osobowych, z którą może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod adresem e-mail: rodo@ih.interhandler.pl, pod numerem tel.: 56 610 28 25lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazanej w pkt. 1.
§ 12. Zmiany Polityki prywatności
- Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 15 kwietnia 2024r.
Wróć na stronę główną HOME